FannyLarsson

Alla inlägg under april 2013

Av Fanny Larsson - 28 april 2013 18:36

Tja tja bloggen. Nu sitter jag i bilen och tittar på svensson svensson äter klubba och läser gammla sms. Är på väg t stan för att titta på utemöbler och äta. Nu kommer lite bilder på roliga saker

Kramizz FannyY

Ps. Ursäktar för bildbomb!!

Av Fanny Larsson - 28 april 2013 18:36

Tja tja bloggen. Nu sitter jag i bilen och tittar på svensson svensson äter klubba och läser gammla sms. Är på väg t stan för att titta på utemöbler och äta. Nu kommer lite bilder på roliga saker

Kramizz FannyY

Ps. Ursäktar för bildbomb!!

Av Fanny Larsson - 8 april 2013 21:28

Följ min vvän agnes andersson på hennes blogg. Fotbollstjejen15.bloggplatsen.se de va barade jag ville säga kraaaam

Av Fanny Larsson - 4 april 2013 20:32

Idag träffade kungen. Har precis ätit och sitter och tittar på något program. Danny saucedo har slagit till igen.. Men denna gången inte en kommentar utan en gillamarkering. (Se bild).

Nu ska jag fortsätta titta på tv och sedan ska jag sova
Glöm inte kommentera, tipsa varandraom mig och tillslut följ mig på instagram du_vet_faaaanny

Av Fanny Larsson - 4 april 2013 00:27

Jag kan inte sova är tröttare en jesus efter vandringen mellan bordet och korset och är sååå trött går och lägger sig blundar tar det lugnt andas slappnar av men hjälper det??? Nej mamma varför gav du mig inga fler tips för?? Jaja jag öppnade telefonen och ser skolmats appen. Öppnar den och vad ser man??? Jo tisdag till fredag: gott och blandat. Skojar du med mig??? Här är man ledig för påsklov och försöker vara så nyttig som möjligt dags att tänka på sommaren (okej kanske inte jag det enda nyttiga jag har tryckt i mig är muslin imorsen) iallafall back to bussiness här sitter man hemma och äter sallad t lunch och de sitter och trycker i sig gott och blandat! Livet är orättvist!! (jag tänker på malaco gott och blandat när jag läser matsedeln) men jaja det var allt jag hade att säga. Imorgon blir det nog ett nytt inlägg eftersom att kungen kommer!!

Kram och godnatt små älsklingar

FannyY

Presentation


Halloj!! vad kul att du har hittat hit! jag är en tjej på 13 år som älskar att leva livet! på denna sida kommer du att få följa med mig genom mina tankar och min vardag via bilder och text. Enjoy!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

hu ofta besöker ni in blogg
 1 gång om dagen
 varje dag
 inte ofta
 detta är första gången
 en gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Omröstning

vad tycker du om min blogg

dålig

sådär

bra

jättebra

bäst

håller du dig uppdaterad eller borde jag uppd

jag tycker det är lagom med inlägg

 

uppdatera lite oftare

 

du är dålig på at uppdatera men hoppas på att du blir bättre

 

jag vet inte detta är första gången jag är inne på din blogg


Ovido - Quiz & Flashcards