FannyLarsson

Alla inlägg under maj 2012

Av Fanny Larsson - 27 maj 2012 19:08

Hej bloggen. Loreen har vunnit, sverige har vunnit, Globen hoppas du är taggad för eurovision song contest 2013. Just det. Nästan nytt poäng rekord. En tolva till och det blev rekord men så blev det inte. Nej inget nytt rekord m,en vinst blev de!   När dom sa Loreen är oslagbar sveerige har vuuuuuuuniit och jag sa till mamma som satt i förtältet hon och en kompis bara neeee detta måste vi se!!!!!  Så nu är det klart. Grattis loreen.  Ja Har typ inte fattat det ännu. Min kusin sa att ryssland är hennes största hot. Trodde fakriskt inte på henne men  ryssarna kom 2:a och från tredje landet blev hon etta och låg dr till slutet. 

Rysslands bidrag party for everybody 


Kram

FannyY

Av Fanny Larsson - 24 maj 2012 18:52

hej. Idag är det 1 dag kvar till löckna och jollys iläggning!!!! Kul Idag fick jag reda på att min föredetta kille har blivit igop med en person. Även om det var jag som gjorde slut har jag nog inte kommit över honom. Men sedan kom min ääälskling ( jennifer vi kallar varandra för älskling och min lilla babe  ) och sa att än i hennes klass sa: du vet hon fanny du pratar om hon är ganska snygg . Fast han är typ as ful enligt jennifer.


Jag och mathilda badade idag och i skolan var det vi som skulle göra frukost. Ägg  och bacon blev det. 



Kram

FannyY

Av Fanny Larsson - 23 maj 2012 17:03

Hejsan svejsan. Nu är jag taggad för rolig fotbolls träning kul. Nyss var jag och badade vid sjön och det var inte kallt. fast typ alla tyckte det men jag badade med våtdräkt så det blev inte kallt   nu ska jag stica till kompis för vi ska sammåka till fotbollen eftersom att träningen är typ 5 km här ifrån.'



Kram

FannyY

Av Fanny Larsson - 20 maj 2012 19:24

Hej bloggen. idag var det konfirmation dags i huset. gick suuuuuuuper duuuuuuper braaa. PÅ tisdag (eller imon) kommer världens bästa jollybob ut    . och i helgen bär det av till löckna och lägger i den( om jag inte ska till mormor har inte bestämt mig än) . nu vet jag inte vad jag ska göra. 


Kram

FannyY

Av Fanny Larsson - 19 maj 2012 14:25

Hej bloggen. Idag ska jag på kalas hos min moster . Innan idag badade jag och sen myste jag och smiley läääänge i tv-soffan. Nu ska jag somsagt på kalas, eller om en halv timme, sedan ska jag nog bara slappa och badaaaa ( of course) sen ska jag typ bara slappa . imorgon är det ju konfermation. Ska bli kul att äntligen få ha på min klänning. Jag skulle ju ha den på dansen igår. men dansen blev inställd. Och mormor va hemma hos oss och hjälpte mamma med maten till imorgon så jag följde jag med henne hem (som ni säkert förstår eftersom att jag myste med smiley innan). Ja nu ska vi göra oss iordning till kalaset. 


Kram 

FannyY

Av Fanny Larsson - 18 maj 2012 09:48

Hej bloggen! Idag smäller det! Jennifer fyller år och vi ska dansa! :) håll tummarna!


låten vi ska dansa till! one way or another - blondy


Nu ska man på marknad


Kram 

FannyY

Av Fanny Larsson - 17 maj 2012 10:26

Hej bloggen. nu har jag ringt kompis. Jennifer blev de   så nu är hon på vä. vi ska öva på vår dans vi ska spela upop för hennes morfar på hennes födelsedag som är imorgon så vi får öka lite    .  dagens outfit:  

spetslinne: Gina  vanligt linne: gina jeans new yorker :)

Kram

FannyY 

Av Fanny Larsson - 17 maj 2012 09:02

hej bloggen idag är jag ledig  . Vet inte vad jag ska hitta på för något ringa kompis kanske. Skulle eventuellt ta fram min båt idag    . Hoppas hoppas det blir så. Först ska jag städa rummet   sen får vi se vad pappa säger. ifall en liten jollybob 2 kommer ut ur ladan eller får stanna i ladan med drömsspel. sen ska jag väl inte göra något mer tror jag. 


  

  :)

Kram

FannyY

Presentation


Halloj!! vad kul att du har hittat hit! jag är en tjej på 13 år som älskar att leva livet! på denna sida kommer du att få följa med mig genom mina tankar och min vardag via bilder och text. Enjoy!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

hu ofta besöker ni in blogg
 1 gång om dagen
 varje dag
 inte ofta
 detta är första gången
 en gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Omröstning

vad tycker du om min blogg

dålig

sådär

bra

jättebra

bäst

håller du dig uppdaterad eller borde jag uppd

jag tycker det är lagom med inlägg

 

uppdatera lite oftare

 

du är dålig på at uppdatera men hoppas på att du blir bättre

 

jag vet inte detta är första gången jag är inne på din blogg


Ovido - Quiz & Flashcards