FannyLarsson

Alla inlägg under november 2011

Av Fanny Larsson - 27 november 2011 09:19

hej igår var jag och hilda bollrullare på volleybollen ( killarna spelade match) och de förlorade med 3 1 i set. Typ alla tyckte att vi va as duktiga bollrullare. Idag skulle jag vandrat med luffsarna men det stormar för mkt:( Men jag sa till mamma att jag ska fråga sara om det går att va för då kan jag äntligen va med henne och hon kan skaffa sin blögg. AJA nu ska jag läsa mina kompisars bloggar




Kram

FannyY

Av Fanny Larsson - 24 november 2011 07:19

hej bloggen. Idag är det tosdag. Igår var det ju onsdag och då var det volleeeeeeyybollllll




Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om nu . tror jag skriver när jag kommer hem


Kram FannyY

Av Fanny Larsson - 19 november 2011 10:03

Hej bloggen.

 I dag är jag i falkenberg. George skulle spela volleyboll så nu är jag hos mormor. 


Snart kommer min ziperall (tror jag)  vi har ju inte beställt den än eftersom att den inte har kommit i lager  


Nu ska jag se på pirates of carribean ( stavning?????) 4 i 3d




Kram

FannyY 






Av Fanny Larsson - 15 november 2011 15:09

Hej bloggen. och bästaste sara tack för att du läser min blogg.

 Idag är det tisdag. och imön är det oooooonsdag   och det betyder ju som alla vet vooooleyboll<3<3<3

 just nu lyssnar jag på Rihanna<3 Och så var det en graj jag ska säga. det är frågestund på bloggen det kommer det vara till på lördag så fråga var ni vill (men inga personliga grejer) annars vad ni vill tex varför jag glömmer blogga men det kan jag svara på. jag är typ världens senilaste person   


 Tipsa hjärna andra om smiiiley.bloggplatsen.se

                               och      locknalarsson.bloggplatsen.se


Kram

FannyY


Av Fanny Larsson - 9 november 2011 19:44

Hej bloggen. idag har jag spelat volleyboll. det var as kul. Vi va typ as många nya. Innan träningen skulle jag och sara typ kasta studsboll medan vi vänta på bussen och så bara försvann bollen i det höga gräset så sen så hitta vi den  vi va typ 2 sekunder från att missa bussen. Aja  nu ska jag gå 

ps idag ladda jag upp första bilden:)



Kram ¨

FannyY

Av Fanny Larsson - 5 november 2011 21:36

hej bloggen nu sitter jag jämte kusinerna. Pappas lilla fest pågår förfult. Nu ska jag snart spela wii fit plus:) Men först ska jag  blogga lite på lillfanna idag ska vi även byta namn på den lilla bloggen:)



Kram

FannyY

Av Fanny Larsson - 5 november 2011 12:46

Hej bloggen. Idag ska vi fira pappa som fyller 40 år. Grattis papsen<33333333. Igår var jag i stan med en kompis. Och vi shoppade (såklart) Och så tittade vi på bio. Och när vi skulle  åka buss hem så hadde jag för lite pengar på mitt busskort. så hon som körde va as snäll så jag fick åka lite biligare. på stan köpte jag Lösnaglar, nagellack,armband, plånbok, En väska till mamma (fast hon ska få den när hon fyller år) Jättepenna Och hårband. sedn titade vi på Svensson svensson i nöd och lust. När vi kom hem så skulle vi sova över. vi tittade på lite film sedan gick vi ochl oss. Idag är det lördag och min kusin ifrån falkenberg kommer och ska vr här även  Stor kusinerna kmmer :)) 


Kram 

FannyY

Av Fanny Larsson - 2 november 2011 18:43

Hej bloggen. Nu har jag varit på mammas jobb. idag är jag ochså hundvakt :))

 Smiley mormmors hund är här. :):):):):) Super go hund asså så snart är det dax att gå ut och kissa honom lite:)

 Aja nu ska jag gå och blogga lite lite på lillfanna.bloggplatsen.se 


Kram fannyY

Presentation


Halloj!! vad kul att du har hittat hit! jag är en tjej på 13 år som älskar att leva livet! på denna sida kommer du att få följa med mig genom mina tankar och min vardag via bilder och text. Enjoy!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

hu ofta besöker ni in blogg
 1 gång om dagen
 varje dag
 inte ofta
 detta är första gången
 en gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Omröstning

vad tycker du om min blogg

dålig

sådär

bra

jättebra

bäst

håller du dig uppdaterad eller borde jag uppd

jag tycker det är lagom med inlägg

 

uppdatera lite oftare

 

du är dålig på at uppdatera men hoppas på att du blir bättre

 

jag vet inte detta är första gången jag är inne på din blogg


Ovido - Quiz & Flashcards