FannyLarsson

Alla inlägg under februari 2012

Av Fanny Larsson - 25 februari 2012 11:36

Hej bloggen. Sverige har en ny prinssesa. Just det viktoria och daniel  har fått en dotter. Dotten ska heta Estelle Silvia Ewa Mary. Hon är hertiginna över Östergötland. Hon föddes den 23 februari kl 04.26 51 CM lång och vägde runt 3 kilo. 

 Nu ska jag till löckna. 


Kram

FannyY

Av Fanny Larsson - 14 februari 2012 15:03

Hej nu är det slut på vila blev inte liia länge som det var meningen. 


I helgen åkte jag skidor. vi va ju i österrike. men jag orkar inte skriva om det nu. I kväll ska jag åka skidor i hulta. ska bli jätte roligt. K


skriver mer ikväll 


Kram

FannyY

Av Fanny Larsson - 11 februari 2012 20:33

rubriken säger allt börjar blogga igen typ i april/mars

Presentation


Halloj!! vad kul att du har hittat hit! jag är en tjej på 13 år som älskar att leva livet! på denna sida kommer du att få följa med mig genom mina tankar och min vardag via bilder och text. Enjoy!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

hu ofta besöker ni in blogg
 1 gång om dagen
 varje dag
 inte ofta
 detta är första gången
 en gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Omröstning

vad tycker du om min blogg

dålig

sådär

bra

jättebra

bäst

håller du dig uppdaterad eller borde jag uppd

jag tycker det är lagom med inlägg

 

uppdatera lite oftare

 

du är dålig på at uppdatera men hoppas på att du blir bättre

 

jag vet inte detta är första gången jag är inne på din blogg


Ovido - Quiz & Flashcards