FannyLarsson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Fanny Larsson - 26 oktober 2011 15:17

Hej bloggen idag är det onsdag. Jag gick inte på volleyn idag p g a förkylning. Idag övade vi på en dans i skolan för vi har jobbat om musig och vi har jobbat ( jag och tre  till) om schlager så idag hade vi typ 80 tals kläder och vår vän ba: ASSÅ ni är ba bäst..... aja nu ska jag titta på big time ruch


Kram

FannyY



 Ps. I Kväll skriver jag om helgen.

Av Fanny Larsson - 19 oktober 2011 19:14

Hej bloggen. Idag har jag spelat volleyboll kul var det. vi spelade match sista  halvtimmen och mitt lag vann med 20-25 :) iallafall vi blev typ as glada vi bara skrek och så när vi fick det sista poänget så hoppa vi runt i en ring och bara OSA OSA OSAAAAAA  ... Det andra laget ba suck... asså det va as kul. aja imorron är det torsdag igen och sen fredag och på fredag ska jag till falkenberg till morfar och vi ska till götebrg och typ gå på museum (gillar ej museum) Jag vill typ gå och schoppa(stavning??) eller typ gå på LISEBERG aja nu ska jag fortsätta att sitta vid datan


Kram FannyY  

Av Fanny Larsson - 17 oktober 2011 17:05

Hej Idag varjag i skolan. Vi gorde lite allt möjligt. Igår var det söndag:) aja nu ska jag titta på Huset Anubis:) kul kul blev inget långt inlägg idag skäms fanny ;) 


Kram 

FannyY

Av Fanny Larsson - 16 oktober 2011 09:50

Hej bloggizar idag är det söndag. Och jag tänkte att jag skulle berätta lite från veckan som gott. I fredags hade jag Filmkväll det var as kul och vi skulle sova över här och vi somnade typ klockan 2 för jag och 2 till(vi va 4 styckna) fick typ skratt attack så vi kunde intde sova och på morgonen typ tio i 9 så kastade de gossedjur på mig det var så kul asså. I går så såg jag, mamma, pappa och george på biofilmen svensson svensson i nöd och lust den var jättebra. idag ska vi yill löckna och titta lite vi har ju husvagnen där. aja nu ska jag äta lite frukost


Kram

FannyY

hej

Av Fanny Larsson - 11 oktober 2011 19:35

Hej bloggen idag var jag med kompis efter skolan vi gorde lite allt möjligt det var as kul vi typ spelade trummor eller rättare sagt jag spelade trummor och hon ba sprang och gömde sig och jag hittade inte henne  och så gorde vi läxan i taxin (hon bor lite utanför byn) det var as kul.... I morgo är det volleyboll sen är det torsdag och sen FREDAG.. Idag hade vi syslöjd och vår lärare var typ på föreläsning så min Farmor var vikarie. det var as kul. Jag skrev tyvärr aldrig igår men igår var jag med min kusin (eeaa.bloggplatsen.se ) och vi hade as kul. aja nu ska jag titta på halv åtta hos mig.


Kram


FannyY 

Av Fanny Larsson - 10 oktober 2011 07:18

hej bloggen idag är det måndag nu sitter jag och äter jordgubbsmacka snart ska man till skolan. nu ska jag snart cykla till min kompis (vi ska ha följe hon bor typ as nära mig) aja  nu ska jag dra skriver mer sen


Kram

FannyY

Av Fanny Larsson - 9 oktober 2011 20:33

hej bloggen tredje gången jag skriver idag. :) Idag har jag varit med kompis och cyklat lite och tagit det lungt nu ska jag snart ducha sen hoppa i morgonrocken som jag borde kalla kvällsrocken eftersom jag bara använder den på kvällen sen ska jag sova lite sen är det måndag morgon och helgen är slut:( en sak är bra med måndag det blir snart fredag och fredag = filmkväll:) längtar. nu ska jag kolla att duchen är ledig så ska jag ta en varm duch :) och packa skol/gympa väska efter det ska jag lägga mig i en varm säng och läsa bok (systrar i jeans 2 ) rekomenderar denna bok Aja nu ska jag ducha 


Kram FannyY

Av Fanny Larsson - 9 oktober 2011 15:26

hej bloggen. idag var jag som sagt med kompis. Vi gorde lite allt möjligt. Imorgon är det måndag och som alla vet är måndag lika med skolan. och också Gå upp tidigt.

har lagt upp en header vad tycks?? hoppas ni tycker om den. Hmm vad ska jag skriva nu ??? hmm Jag kan väl skriva om vad som  händer i veckan.  Måndag inget typ. Tisdag vet inte Onsdag volleyboll ´Torsdag innget typ va med kompis fredag filmkväll med kompisar längtar  lördag och söndag ta det lungt och vila inför skolan på måndagen aja nu måste jag gå skriver ikväll // FannyY

Presentation


Halloj!! vad kul att du har hittat hit! jag är en tjej på 13 år som älskar att leva livet! på denna sida kommer du att få följa med mig genom mina tankar och min vardag via bilder och text. Enjoy!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

hu ofta besöker ni in blogg
 1 gång om dagen
 varje dag
 inte ofta
 detta är första gången
 en gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Omröstning

vad tycker du om min blogg

dålig

sådär

bra

jättebra

bäst

håller du dig uppdaterad eller borde jag uppd

jag tycker det är lagom med inlägg

 

uppdatera lite oftare

 

du är dålig på at uppdatera men hoppas på att du blir bättre

 

jag vet inte detta är första gången jag är inne på din blogg


Ovido - Quiz & Flashcards