FannyLarsson

Alla inlägg under februari 2013

Av Fanny Larsson - 28 februari 2013 18:35

Hej bloggen det var ett tagsedan kag bloggade nu. Sitter nu vid min ipad och ba ne nu ska jag blogga. Idag var jag i skolan. Jätte kul. Seriöst haha jag och bianca lånade fredik ( vår lärares) data och sökte bilder på danny saucedo utan tröja på rasten och tittade på karl för sin kostym från melodifestivalen. Skit kul! Sedan ringde vi in och vi hittade en jätte söt bild på danny och... Gissa vad, satteden som skrivbordsunderlägg på freddes data han ba nämen viad fint ha ha ha. Mu blir det öva inför nationella muntliga proven ;/ tråååkigt. Ska prata om en vän i tre minuter och jag har inte övat ett skit ( man ska kunna texten utantill) i helgen väntar det vinter grillning i löckna. ( bilder kommer på söndag) och sedan blir det ev. En tjej kväll på kvällen eftersom att jag inte vill på afterskin i hultagärde. På söndag är det ev. Tävling i hultagärde. Men det beror på. Solen kommer och med den även värmen kch våren. Snön smälter. Igår var det en härlig känsla som flög in i kroppen. Jag gick för första gången i mitt liv ut utan jacka i februari. Det viar så varmt igår säkert typ ögemton grader.

På matten blev jag idag äntligen färdig med matte boken och imon ska jag ev. Spela upp en teater på engelskan och det ska bli så spännande aja npu ska jag snart äta så

Kram
FannyY

Presentation


Halloj!! vad kul att du har hittat hit! jag är en tjej på 13 år som älskar att leva livet! på denna sida kommer du att få följa med mig genom mina tankar och min vardag via bilder och text. Enjoy!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

hu ofta besöker ni in blogg
 1 gång om dagen
 varje dag
 inte ofta
 detta är första gången
 en gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Omröstning

vad tycker du om min blogg

dålig

sådär

bra

jättebra

bäst

håller du dig uppdaterad eller borde jag uppd

jag tycker det är lagom med inlägg

 

uppdatera lite oftare

 

du är dålig på at uppdatera men hoppas på att du blir bättre

 

jag vet inte detta är första gången jag är inne på din blogg


Ovido - Quiz & Flashcards