FannyLarsson

Alla inlägg under december 2011

Av Fanny Larsson - 28 december 2011 18:21

Hej bloggen längtar tills i morgon. för då ska jag köpa systemkamreaaaa AAAA är så himmla glad 

nu ska jag äta 

kram 

FannyY  

Av Fanny Larsson - 26 december 2011 19:34

hej bloggen

 Nu ska ni få se min tandställning (   en kompis ville det ) så nu laddar jag upp en bild. 


 

så ser jag ut i tanställning kramm

Av Fanny Larsson - 26 december 2011 11:24

Hej bloggen. Iförrgår var det jul afton. Och jag fick min ziperall. (se bilden) Jag fick också uno xtreme, Presentkort på ginatricot och på Sf, och pengar mm. och på fredag ska jag köpa systemkameran längtar så.. Idag ska jag kanske vara med jennifer(foreverbabe.bloggplatsen.se)  Ska bli kul och se vad hon fick i jlklapp. Nu är det dags för frågestund igen här på bloggen. som vanligt inget för personligt jag kommer svara på allt men appsolut inget personligt då kan ni bara glömma ett svar. 


Kram 

FannyY

FannyY  

Av Fanny Larsson - 22 december 2011 11:58

Hej  bloggen nu har jag äntligen jullov jag skriver mer ikväll   

 
Av Fanny Larsson - 21 december 2011 19:02

God jul alla äskade läsare, ingen nämnd ingen glömd. Nu är det två½ dag kvar!!!!!!!! F*n vad det går fort.... Imorgon är det jul avslutning i skolan<33 Kommer bli suuuperskönt med lite lov. Ja som ni ser så har jag äntligen gjort en ny header. Den blev jag ganska nöjd med fast det tog typ en halvtimme att göra den för jag kunde inte bestämma vilka bilder jag skulle ha. hahaha Idag hadde vi typ snöbollskrig det var jag och några i min klass mot typ 8 st 6 haha


Kram

FannyY

Av Fanny Larsson - 21 december 2011 07:37

God morgon bloggen. Idag är det bara 3 dagar till jul<33 Nu har jag precis tittat på julkalendern. Det var bra som vanligt. Pappa och george är sjuka. Tråkigt så här nära jul 


Kram 

FannyY

Av Fanny Larsson - 17 december 2011 21:06

   

  okej nu kommer bilderna jag snackade om haha 

Av Fanny Larsson - 17 december 2011 20:56

Hej blggen 

Nu har jag Köpt ett nytt simkort till telefonen   så nu kan jag äntligen använda min nya telefon se på bild längre ner. Jag laddade även upp bilder på min snart nya systemkamera och min favvo glass. Dyr men underbart god . Idag har jag gjort ingenting. HAHA eller jag har målat och suttit vid datan köpt nytt sim kort och duchat smiley. Så nånting har jag ju gjort;)Nu tittar jag på pirates of caribean dödmans kista Toppen bra film. Jag har gjort lite ändrinagr på bloggen som ni ser. Jag ska snart byta header också så fort jag har gjort den   


Kram 

FannyY

Presentation


Halloj!! vad kul att du har hittat hit! jag är en tjej på 13 år som älskar att leva livet! på denna sida kommer du att få följa med mig genom mina tankar och min vardag via bilder och text. Enjoy!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

hu ofta besöker ni in blogg
 1 gång om dagen
 varje dag
 inte ofta
 detta är första gången
 en gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Omröstning

vad tycker du om min blogg

dålig

sådär

bra

jättebra

bäst

håller du dig uppdaterad eller borde jag uppd

jag tycker det är lagom med inlägg

 

uppdatera lite oftare

 

du är dålig på at uppdatera men hoppas på att du blir bättre

 

jag vet inte detta är första gången jag är inne på din blogg


Ovido - Quiz & Flashcards