FannyLarsson

Alla inlägg under september 2011

Av Fanny Larsson - 24 september 2011 09:50

hej alla som läser min blogg idag är jag i falkenberg hos mormor och i eftermiddag ska vi till kungsbacka har tyärr inte skrivit på ett tag glömt bort att skriva. I torsdags var jag på golf träning det var la kul. aja nu ska jag ut med smiley(mormors hund) sen ska jag titta på film , the hole i 3d jätteläskig men bra  hejdå skriver mer i kväll. Fannyy

Av Fanny Larsson - 19 september 2011 14:24

hej bloggizar idag var jag i skolan kul/tråkigt



igår va jag hemma och tog det lungt och va med kompis sålde lite jultidningar också.

 Husvagnen kom ju hem igår med. aja nu ska jag gå och äta lite och läsa lite läxa 


ses snart

hej

Av Fanny Larsson - 17 september 2011 10:58

hej idag ska jag stå på marknad. Det ska bli lagom kul hoppas ni gillar min blogg. jag har haft en blogg innan men den raderade jag. PÅ denna bloggen kommer jag skriva liute allt möjligt hoppas ni gillar den jag kommer försöka att vara inne och skriva minst 2 gånger om dan nu ska jag gå och klä på mig puss och kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Halloj!! vad kul att du har hittat hit! jag är en tjej på 13 år som älskar att leva livet! på denna sida kommer du att få följa med mig genom mina tankar och min vardag via bilder och text. Enjoy!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

hu ofta besöker ni in blogg
 1 gång om dagen
 varje dag
 inte ofta
 detta är första gången
 en gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Omröstning

vad tycker du om min blogg

dålig

sådär

bra

jättebra

bäst

håller du dig uppdaterad eller borde jag uppd

jag tycker det är lagom med inlägg

 

uppdatera lite oftare

 

du är dålig på at uppdatera men hoppas på att du blir bättre

 

jag vet inte detta är första gången jag är inne på din blogg


Ovido - Quiz & Flashcards